tisdag 6 december 2011

Så fort man anpassar sig......


Gokväll, idag åkte jag med bästa B till Stockholm när han skulle till Sofiahemmet.
Blir lika förundrad varje gång jag är i en storstad....vid 1a "rödljuset" står jag lugnt o väntar på grön gubbe, vid andra trampar jag lite otåligt...o sen är jag som "alla andra" runt mej...ingen bil(alltför nära iaf..) då går jag....Tänk så fort man kommer in i storstadspulsen!!!
Tycker det är mysigt att kika runt lite i affärerna o köpa en o annan julklapp, ta en mysfika, handla lite "godismat" i Hötorgshallen och idag avslutade vi med go mat på en liten italiensk restaurang i Gamla stan.
Den där riktiga julstämningen vill inte riktigt infinna sig utan snö men alla juldekorationer lyser upp en del....kameran kom inte fram förrän vi "småstressade" till tåget....ja då va vi där igen, följ med i "strömmen", snedda lite vid övergångsstället...haha( om man ska vända de till nåt positivt så är man väl lite lättlärd i af....:):)
Kram o gonatt på Er <3

Inga kommentarer: