onsdag 23 januari 2013

En mysig, solig dag!

Vilken dag det varit, SOL från en blå himmel hela dagen! Rejält kallt men så härligt... Solen hälsade på i vårt allrum på fm Trevligt fikasällskap fick vi när Susanne o Kein dök upp, vår Mascot älskar ju små barn o ville ju va med o leka! Mitt på dagen blev det en skön promenad med Ulrika,massa inspiration o ideer blir det när vi går tillsammans... Innan solen gick ner tog jag en härlig skogstur på Mjölnir, känner mig så rik som har en sån "hästkompis"...alltid pigg o glad! När vi kom tillbaka hade han både rimfrost o istappar på mulen... Tycker jag haft en så lugn dag, tränat bra två gånger, vilat händer o armar och ändå gjort så mycke! Ikväll har jag bara boostat händerna med värme, myst i soffhörnet ( kikat på Mia på Grötö förstås...) o ätit godaste semlan ;) Nu är det dags att Tacka för den här dagen o säga Godnatt från Ewa

Inga kommentarer: