lördag 5 januari 2013

En myslördag.....

Hej, vilken härlig lördag jag haft! Att vakna upp och känna mig piggelin igen va såå härligt! O titta ut o mötas av ett underbart vinterväder gjorde inte saken sämre..... Mitt på dagen tog bästa Ulli och jag en härlig promenad i solen medan B och M fixade ett skrivbord o sen blev bästa B och jag bjudna på en god middag innan vi åkte hem, Tack gulligaste!!! M uppmärksammade oss om "the Nordic blue light" när vi skulle åka....bilden blev väl inte den bästa men vackert var det i verkligheten! Tänk va "hemmablind" man blir...ett sånt "ljus" ser man inte var som helst i världen! En mysstund i stallet med vår Mjölnir blev det sen...massor av "gos", borstning o kärlek fick han ikväll vår goding <3 Ikväll har vi haft en stunds mys med lilla familjen som överraskade oss...lite italiensk plockmat blev det och Wilma o jag dansade till Mama Mia, mormors underbaraste gullunge <3 Kan bara säga att jag är sååå glad över vår lördag! Kram från Ewa

Inga kommentarer: