onsdag 9 januari 2013

Mysiga stunder....

Hej, mina händer har väl inte vart på bästa humör idag men jag har gjort det bästa av dagen ändå...:) Tränade på så gott jag kunde på fm o sen vetekuddvärme, blev ganska okej!!! Mitt på dagen blev det en härlig stund av livskvalité...Fyra generationer tog en fika tillsammans på "kondiset"...Då känner jag vad rikedom är!!! Att ha nära o kära omkring mej är viktigare än mycke annat! Att se Wilma mysa så med "gammelfarmor o farfar" och att de ger varandra såå mycke kärlek Det blev en lång stund med fika, skratt o prat....innan vi sa Hej till varandra hjälpte Wilma "gammelfarmor" i matbutiken Lite bonusvaror till nästa fika hamnade väl i vagnen med...men vad gör det??? Bästa hjälpen fick jag sen i stallet av Wilma o bästa B! Fint borstad blev Mjölnir o en liten ridtur med mormor blev det ( Mjölnir hade lite väl mycke spring i benen idag så det blev bara passrakan upp o ner...) o när jag red ut en sväng mockade de o packade all mat såå bra till vår häst!Kan man ha bättre hästskötare??? Ikväll har mina händer mest vilat men lite hemmapyssel har det blivit...tur jag har bästa B som hjälper mej ;) Nu säger jag kram o godnatt Ewa

Inga kommentarer: