söndag 20 januari 2013

Helg igen...

Oh vad jag tycker dagarna går fort...hinner inte alls med allt jag vill, speciellt inte när händerna krånglar extra mycke och en förkylning drar ner orken! Känner iallafall att jag "tagit reda" på helgen på bästa sätt, ridit och promenerat, tränat, vilat och umgåtts med nära o kära!Igår var de kallt, -15 o sol. Vackert är det med snön mot den blå himlen! Fyller på mat till fåglarna varje dag, så kul när de är många matgäster. Igår var Mölles mule alldeles frostig när jag hämtade honom i hagen, min goa vite prins! Pigg o glad va han på vår ridtur även om de va kallt! På kvällen var lilla familjen och några goa vänner här på mat o vi hade en toppenmysig kväll :) :) Idag var det mildare väder med ömsom sol o snö...Det blev en härlig ridtur på Pelles plogade ridvägar( vi är bortskämda vi...)i trevligt sällskap av två stallvänner. Härligt att galoppera fram i snön i lagom tempo på glada hästar! Det ger energi <3 Synd jag inte kan fotografera annat än när vi skrittar.... Lite pyssel i vårt nymålade allrum har bästa B och jag ägnat en del av dagen till, måste ta o fota snart...är sååå nöjd!!! Så blev det en mysig kvällspromenad med vännen Ulrika, så skönt att krypa upp i soffan nu o känna att jag är laddad inför imorgon! Kram o ha en fin vecka säger Ewa

Inga kommentarer: