onsdag 2 januari 2013

Stora granen får va med några dagar till....

Hej, trevligt att träffa alla goa på jobbet igen...en dag med mycke innehåll blev det! Lite mysigt att mötas av ljusen från vår gran och "änglabordet" när jag kom hem var det.....vill nog njuta av det ett par dagar till ;) hade tänkt städa ut julen nu men spar till helgen... Lilla granen i vardagsrummet åkte ut innan nyår...fytusan vad den barrade... så här såg det ut när jag plockat bort ljus o pynt :( Måste visa det fina vägghjärtat jag fick av min Emma i julklapp, perfekt att sätta upp bilder och meddelanden på <3 Brrr, börjat frysa o må "tjyvens" nu på kvällskvisten...inge kul! Stoppat i mej vitpepparkorn o mycke vätska, varmt the och nu tänker jag hoppa i säng o hoppas jag mår bättre imorgonbitti....kram o gonatt från Ewa

Inga kommentarer: