fredag 15 mars 2013

Fredagsmyser....

Hej, jaha då har denna veckan sprungit iväg med.....
min vecka har varit innehållsrik och rolig men tyvärr har mina händer varit "värre än vanligt"...:(
Så i helgen ska jag göra allt för att få dem på "gott humör" igen!!
Imorse va det ännu en sån där onödigt kall morgon, -14, brrrr men så vackert det är när solen går upp!
På jobbet gick klockan alldeles för fort( det är väl så när man har sååå kul...)o jag hade velat hunnit med mer än vi gjorde....menmen vi kör vidare på måndag ;)
När jag kom hem hälsade den underbara em solen på hos oss...tänk det är ljust till 18.30 nu, såå härligt!
Det blev som ett extrafönster i vardagsrummet....
Tulpanerna i köket fick lite sol de me ;)
Lillhjärtat Wilma o Adam överraskade mej med en snabbvisit och bara det och när Wilma blåser på mina händer gör ju att allt känns så mycke bättre <3
Ikväll har jag myst till "spraket" i kakelugnen och många levande ljus...älskar "de levande skuggorna" ljusen ger!
En stund vid TV´n blev det, Skavlan o hans gäster, alltid bra!
Nu blir det bara vila så jag säger kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: