söndag 24 mars 2013

Vart tar dagarna vägen...?

Hej,ojoj vad fort en vecka går... man brukar ju säga att "tiden går fort när man har kul" och det stämmer här!
Trots mina händer har jag härliga dagar, mycke kul på jobbet och solen som äntligen visar sig har gett mig massor av energi!
I onsdags var både Emma och jag lediga så då var jag hos dem hela em.Tyvärr va det trist väder så vi tog bara en promenad till INNEBUTIKEN...lite påskpynt och gott Påskthe fick följa med hem ;)
Wilmas rum börjar bli klart...sååå mysigt! Vi lekte o hade så kul!Gammelmormors solglaasögon från mitten av 50talet gillar hon...liksom skor och väskor(precis som sin mor!!!)
Slutet av veckan har bjudit på underbart väder, så härligt när solen kikar in på em.
Igår satt vi mot uthusväggen o solade länge, fåglarna kvittrade glatt till oss...kinderna brände skönt på kvällen.
Hos vännen Ulrika såg jag årets första snödroppar, mysigt!
På kvällen var vännerna hos oss o vi spelade spel o hade så trevligt :) En riktigt god paj med rabarber, jordgubb och vit choklad blev mumsigt kvällsfika.
Idag funderar jag på att ta en sväng till stan och shoppa lite...fick bara några ideer o med det sån lust o inspiration...
Ha en solig o fin söndag
Kram från
Ewa

Inga kommentarer: