onsdag 27 mars 2013

Tjejmysdag igen...

Gokväll
ett litet sent inlägg blir det efter en härlig dag!
Lite sovmorgon, träning o mysfrukost började dagen med...
så ett besök hos min nya tandläkare, känns verkligen kanonbra!
Det är ju ganska viktigt att man verkligen har förtroende för sin läkare eller
tandläkare...
Efter lunch tog Emma, Wilma o jag tåget till stan, så bra att ha smakrådet Emma med sig
...2 nya klänningar, en tröja o lite annat fick följa med hem :)
Lilla Wilma blev sååå glad för sin ballong!
En riktig mysfika på Cafe Linné Hörnan blev det förstås ;)
på hemvägen underhöll lilla fröken hela tågvagnen med sitt prat...många små leenden såg jag ;)
Innan jag åkte hem tog jag en härlig skogstur på Mjölnir...så härligt att det är ljust sååå länge nu!
Ikväll har jag tränat lite till, ätit gott med bästa B o pysslat lite...men nu är det dags för
en träff med John Blund.....så kram o godnatt från
Ewa

Inga kommentarer: