söndag 3 mars 2013

"Flytthelg"

Gokväll, redan söndagkväll...dagarna går fort!O nu är vi ju inne i Mars månad...härligt!
I torsdags fick lilla familjen nycklarna till sitt "nya hus"...torsdag o fredag gjordes det åt en del vit färg där!!!
I helgen har alla möbler o saker körts dit och de har börjat "boa in sig"...det är ett underbart hus med många möjligheter och vi är sååå glada för deras skull <3
Jag har hjälpt till med det jag kan ...o så har jag tagit ett o annat kort ;)
Ivriga som de var bar även tjejerna tunga saker i trappan...Wilma höll koll i fönstret i trappan o så väntade hon ivrigt på att hennes kök skulle bli klart!Morfar "Lalla" var är du???
Tid för lite pussar tar de sig alltid hos lilla familjen! Härligt!

En intensiv o rolig helg...igårkväll slappade jag i soffan med ett glas rött och godis till "Mello"
Idag småpysslade jag lite här hemma innan jag åkte till lilla familjen.Tränade så gott jag kunde och lite extra vila med värme blev det!
Såå glad över de vackra rosorna jag fick förra helgen, de är lika underbara än!!!
Nu är det dags att avsluta helgen och ladda för en ny spännande vecka...så kram o godnatt
Ewa

Inga kommentarer: