onsdag 27 februari 2013

Solig dag

Vilken härlig dag ...är ju ledig på onsdagar för att vila o träna och "ladda" och bättre dag än idag kan man inte ha!!!
Efter mysfrukost och träning blev det en frisk promenad i solen med bästa Ulrika. Innan vi skildes tog vi en "gofika", såå mysigt!
På väg till stallet hoppade jag in på favoritbutiken...Centrumblommor, såå mycke fint de har! Idag firade jag vårkänslorna med 2 rosa pelargoner ;)
En alldeles underbar ridtur bjöd min Mjölnir mej på. Pigg o glad bar han mej på underbara skogsvägar...till ackompanjemang av fåglarnas kvitter blev det tölt, trav och galopp, en otrolig känsla...bara han o jag!
Lite vila o lite mer träning blev det sen, vilken energi man får när solen kikar in hemma ;)
Solnedgångarna nu är ju bara hur läckra som helst...det gäller att ta vara på "nuet"
Ikväll tog vi en sväng till lilla familjen o fikade, såå mysigt...mormors lilla hjärta va som alltid i toppform <3
Imorgon får de nycklarna till sitt "nya" hus...jag har bara sett bilder än...tror ni jag är nyfiken o tar en tur dit imorgonkväll???
Bäst jag kryper i säng...imorgon är en ny spännand dag!
Kram o gonatt från
Ewa

Inga kommentarer: