fredag 8 februari 2013

Utanför yr snön på tvären...här inne fredagsmys

Hej, sådär lagom fredagstrött är jag efter en innehållsrik vecka! Ute snöar det på tvären...ojoj vad snö vi fått igen! Efter jobbet idag tog jag en sväng på stan, kikade upp på Emmas jobb en snabbis ( gäller att ta tillfällena att träffa sin underbara dotter...)blev en liten påse med därifrån, blir perfekt att ha på sig när vi ska på Uggla ;) ;) Vilade gott på bussen hem gjorde jag sen... Bästa Karin och jag åkte och fick "behandling för våra krämpor", så skönt! Så tacksam för att vi har vår I som hjälper mej med händer o armar!!! Hemma igen blev det lite mat o ett glas rött i "spraket" från kakelugnen... De vita pärlhyacinterna börjar blomma så fint.... Behövs inte så mycke mer för att jag ska trivas...lite levande ljus,spraket från kakelugn och vedspis, några levande blommor och lugnet! En fin fredagkväll blir det! Ha en härlig helg Kram från Ewa

Inga kommentarer: