söndag 10 februari 2013

Min "Prins" och Prinsessan...

Gokväll, dags att krypa till kojs efter en lördag med inslag av både prins o Prinsessa ;) ;) En lugn start på dagen med långfrukost vid TV´n, träning o lite pyssel o sen blev det en tur till stallet. Idag blev det "bara" en mysstund med min Prins, ingen ridning...(kan ju inte spänna sadelhjorden själv o va ensam i stallet...)men en mysig stund fick vi ändå Mölle o jag!När jag släppte ut han blev det bus med en av polarna i hagen, Picacho...hahaha va kul de har o jag riktigt ser hur täcket ser ut imorgon...;) ...men vad gör det när min Prins mår bra! Efter en lätt middag tog jag en skön promenad, ikväll har jag parkerat i soffan...Melodifestival Visst Sean Bananlåten är "klämkäck"...men jag gillar Louise! Ett glas rött o lite snacks fick det bli när jag "kopplade" om till QXgalan ...lite mera drag där ;) Bra artister, ett härligt engagemang o en "äkta Prinsessa".... Nu säger jag kram o gonatt o tackar för en härlig dag Ewa

2 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej Ewa!
Det låter som du haft en helmysig helg!
din fredag lät som min...;) Träning och mys med maken.
Ååå så du ska på Uggla...nu blir jag lite avis...min favorit..;)
Så söt lilla Wilma är där på pallen i köket. Jag fick ju också låna en liten gullunge i helgen och att bara få höra den där lilla rösten är ju underbart..;)
Haha...va roligt att läsa att hästar "busar" med varandra...han är så fin din Mölle..
Ha nu en fin dag!
Kram Katarina

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt härlig tisdag!
Kram/Lena