fredag 1 februari 2013

" Pelle Svanslöskänsla"............

Hej, en härlig inspirerande arbetsvecka avslutades idag med AW. Några av oss möttes upp på Aperetif, lite gott att dricka o lite plock på tallriken blandat med prat o skratt .... Efter det tog vi oss upp i den nya "Skybar" på Gillet...en egen liten "loge" hade vi kvällen till ära( tack bästa Ricardo! )...vi fick lite Pelle Svanslöskänsla när vi kikade ut över Uppsalas hustak.....kan inte säga annat än att utsikten är härlig!!! O vilken härlig "prat o skrattstund" det blev...Vilket härligt gäng jag får jobba med! Tror det är jätteviktigt att träffas o bara ha kul så här en kväll då o då....vi laddas av såå mycke positiv energi tillsammans :) :) Kan bara säga att jag satt med ett leende på läpparna hela hemresan....Tack goaste kollegor för ikväll!!! Om planerna håller ska min helg innehålla vila, träning, två ridturer o umgänge med nära o kära..o kanske få nåt foto på vårt "fixade allrum"... Nu önskar jag Ni får en härlig mysig helg! Kram från Ewa

3 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej hej!
Men ååå så mysigt det låter!
Ja lite mys efter jobbet är ju aldrig fel. Synd bara att jag är ensam kvinna på min arbetsplats..det blir ju lixom inte detsamma med bara män..
Vilken mysig dag ni hade på stan och va gulligt att hon skickade med dig bullar hem. Sånt värmer ju långt in i själen.
Låter som du får en underbar helg. Här skiner solen och det gnistrar ute..;)
Kram Katarina

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt härlig lördagskväll!
Kram/Lena

Neta sa...

Är Apertif ett nytt ställe? Ja det var ju kul om vi var på fiket samtidigt och visst såg jag ett barn :D