söndag 24 februari 2013

"Firarhelg"

>Gokväll, då har den här helgen sprungit iväg med....de va den sista helgen i februari, snart går vi in i vårmånaden!!!
Jag har hämtat mej ganska bra efter influensan(eller vad de va..)och jobbat några dagar och det känns bra!
I helgen har jag ridit igen, underbara turer båda dagarna på härliga skogsvägar...det ger ny energi!!! Så har vi firat födelsedagar, "farmors","Jansons" o min(lite i förväg), vi trivs ju så himla bra ihop så vi slog ihop till ett firande, jättehärligt att samla nära o kära och ha kul!!!
En härlig kväll med lite buffé, mycke prat o skratt o så mycke värme!
LillWilma hjälper gärna till i köket så hon garnerade efterätten så fint :)
Underbara blommor fick jag och det allra finaste var ett armband Wilma själv gjort till "mommo, mi mommo"...det ska jag bära varje dag!Ser ni, hon har satt dit en vit häst, vår vita Mjölnir....<3 Ja det har varit en härlig helg o nu ser jag fram emot en rolig vecka så jag säger kram o gonatt
från
Ewa

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej hej!
Kikar in lite snabbt innan jag sluter mina ögon..;)
Men ååå så fint...nu blev jag tårögd!! Minns just de där pärlorna...min Kajsa massproducerade sånna armband och halsband (banna och hampa kallade hon dem) och man fick jämt nya...ååå så söt det var. Tyvärr klippte hon sönder alla då hon blev äldre för att göra nya som inte blev av och jag hann inte gömma undan några... Jag får vänta tills den dagen jag får barnbarn o hoppas på nya..;)
Det låter som din helg varit toppen och skönt att höra att du mår bättre igen. Blommor och kalas...det får man aldrig för mycket av!
Han en mysig tisdag fina du!
kram Katarina