onsdag 13 februari 2013

Underbar dag....

Hej, vilken underbar dag det blev idag... Började med en riktig mysfrukost Efter träning o lite fix styrde jag kosan mot Gävle....ojoj där var det ännu mer snö än här....vilka snövallar mitt i stan!!! En underbar ansiktsbehandling av Lisa på SPA GamlaGefle fick jag sen. Efter den blev det en skön promenad i de små gränderna där Efter lite små inköp åkte jag till Hedvigs blommor o där blev det en låååång mysig stund med en underbar tjej! I det mysiga Annas kafé o kök åt vi en sagolik soppa med gott bröd, mmuuuums!!!O så klart blev det lite "gosaker" me....o mycke prat blev det, Tack vännen för en härlig stund!!! På hemvägen blev det en mellanlandning hos lilla familjen...alltid lika "gott" att få umgås en stund! LillWilma höll igång oss som alltid! O tror ni inte det blev ännu en mysfika..."tjuvstart" på Alla hjärtansdagsfirande...o smaskigt va det ;) Nu har jag förberett för morgondagen.....ännu en spännande dag!! Så kram o godnatt från Ewa Ps jag är totalt oteknisk o nu har de uppdaterat blogger igen....så bilderna kommer nog inte i den ordning jag ville.... menmen det bjuder jag på...men hjälp mottages tacksamt ;) Ds

1 kommentar:

Sallys hus sa...

hej Ewa!

Men å vilka fina bilder du visar. det ser underbart mysigt ut.
Ansiktsbehandling låter underbart och de där små bakelserna ser ur goda ut..;)
Ha en ny härlig vecka!
kram Katarina