söndag 6 april 2014

Afternoon the på söndagsutflykten

Hej,
efter en härlig sovmorgon och träning blev det en härlig ridtur i skogen.
Det händer mycke i naturen nu på ett dygn och man ser sååå bra däruppeifrån hästryggen ....
inte många dagar innan backen är fylld av vitsippor nu !
På em gjorde min vän Berith och jag en utflykt till Valbo och Madame Nyberg.
Där blev vi idag bjudna på Afternoon the, sååå gott och mysigt!
Anna Lena som driver butiken är en av de "allra goaste" och härligaste jag vet!!!
Man känner sig alltid så välkommen i butiken, hon har alltid tid för lite prat med alla och är inte rädd för att "göra det lilla extra" för oss!!!
Ett härligt bord med PÅSK tema fanns förstås och fina ägg med trevliga påskpresenter i!
Och som vanligt var butiken välfylld med massor av
fina varor ... det finns nåt för alla!
 
Så klart att både Berith o jag hade varsin påse med oss när vi åkte hemåt!
Tack bästa AnnaLena  för att Du
hittar på så mycke kul!
Vi längtar redan till Vårmarknaden den 26/4 !!!
Nu är det dags att krypa till kojs,
en ny vecka väntar .....
Kramkram från
Ewa

2 kommentarer:

projektijohtaminen sa...

Look's like everyone is really ready for Easter ,to be honest because of being busy as an project manager i forgot to make an Easter egg and this holly week in my place i will surely make.

Sallys hus sa...

Hej hej!
Å så mysigt det där såg ut..;)
Men duuu ååå bilden på Wilma o lilla prinsen...såååå fin!!

Å va skoj att ni ska till Nora i sommar... då måste du leta på mig..;)
Kram Katarina