fredag 25 april 2014

Härlig fredag!

Vilken mysig dag jag haft!
Sovmorgon, träning och lite stallpyssel ( bästa hästen fick vilodag ... jag måste ju ha hjälp med sadling mm, mina händer fixar inte sånt ... o idag var jag solo) ... men mysigt ändå att pyssla med det jag kan :)
Så blev det ett par timmar i solen på vår altan, en liten fika, att bara vara ...

"är en underskattad aktivitet" som Tomas Ledin sjunger .....
På em "delade vi på oss" bästa B o jag , han for till Uppsala på AW och jag drog till Gävle......
"Bonustid" på tåget med min goa dotter Emma , mysigt mor o dotterprat :) och så anslöt  min härliga vän Hanna ... så gissa om jag hade det bra!!!
Efter att Hanna o jag besökt "vår kloka gumma" och fått lite "goda råd" :) så landade vi på Brända Bocken och njöt av eftermiddagssolen med ett glas rosé
Sen fick Hanna  lite egentid för shopping medan jag fixade mina naglar hos bästa Paula.
Så avslutade vi vår tur till Gävle med middag på Helt enkelt
God mat, gott i glasen och massa prat förstås ....
Rik är jag som har såna underbara vänner runt mej!!!
Massa "tjatter" blev det på tåget  förstås ...
Bästa sättet att hålla sig ung är att omge sig av såna härliga tjejer ;) ;)
 Nu har jag landat  här hemma o myser
med levande ljus o vitsippor från vår hästhage...
så jag sammanfattar denna fredagen som en härlig dag!
Kram o gonatt från
Ewa

Inga kommentarer: