fredag 11 april 2014

En av mina tuffaste veckor fick ett fint avslut

Några otroligt tuffa dagar har jag haft ... begravning av min lilla mamma, som blev väldigt fin och sååå mycke mamma det kunde bli <3 ,  börjat tömma mammas älskade lägenhet .... inte lätt att vara enda barnet o bo långt borta :(  Tur jag har min gulliga kusin Ulla och några goa vänner där mamma bodde.....
Hemma igen känns det som "luften gått ur mej" .. såååååååå trött!
så det blev en dag med att ta hand om "viktiga saker" jag tog med hem och så vila, vila, vila ... ...
Så sen blev dagen idag sååå bra!
Efter en mysfrukost blev det en härlig ridtur där jag fick sällskap av  min bästa B <3  Det är sååå bra med att rida för då måste man vara "här och nu" , att bara vara med sin häst och 100% i det man gör ...  Mölle o Aron gick kalasbra!  ( hade inte ens en tanke på att ta fram kameran ) ..... :)
Mitt på dagen tog Emma, Wilma, lilla Mileon o jag tåget till Gävle, "nagelfix", lite shopping och mysfika  blev det! Wilma och jag stannade en extrastund i stan för vi ville äta glass i solen
och njuta av Påskdekorationerna i stan ;)
Sååååå tacksam för min underbara familj <3 <3 <3
När jag kom hem  kikade den mysiga kvällssolen in
i vårt vardagsrum
Lite god mat och dryck och lite TV tittande med bästa B fick avsluta denna dag
Nu säger jag Kram o god natt
Ewa

Inga kommentarer: