onsdag 3 mars 2010

Äntligen återgå till jobbet



Hej,
imorgon ska jag äntligen börja jobba igen, håll tummarna för att handen håller!!
Det ska bli såå kul, längtar till alla goa kunder..tänker ta det lugnt o bara jobba 4 timmar för att inte gå ut för hårt,blir nog "träningsvärk" ändå...
Idag har jag ridit min älskade Mölle(tur man har goa stallkompisar, fortfarande svårt o borsta o sadla men de hjälper så gärna till). Vilken känsla att sitta på hans rygg, min kropp har verkligen saknat ridningen(knoppen med, haha).
Han har sån energi och mycke spring i benen men alltid lydig ändå!
När han kom ut i hagen igen blev han såå uppvaktad av Sigge o Baltazar...(man kan ju tro att de tror han är ett sto...)
Nu börjar blommorna från förra veckan bli lite trötta, men tycker de är vackra ändå.
Har så mycke inspiration och vill göra sååå mycke nu men ska försöka ta det lite pö om pö...idag blev det iallafall några nya vetekuddar i fina fodral(ska visa när jag fotat)Tyvärr är jag ju ingen mästerfotograf men ni får hålla tillgodo med det jag åstadkommer...(kanske läge för en fotokurs??)
Bäst att krypa till sängs så jag är piggelin imorgon.
Kram
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad härligt att kunna ta en ridtur igen, skönt att smärtan börjar släppa!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS