fredag 12 mars 2010

Lilla väskan är packad...


Hej,
idag blir det en "snabbis" här...vi har packat lilla väskan och ska strax styra kosan mot stora staden B och jag, härligt!
I detta soliga vädret ska vi flanera runt i stan(och besöka lite favoritbutiker förstås), njuta,äta gott och bo mysigt.
Ikväll blir det Greece på Göta Lejon och före det en god middag på en mysig restaurang.
Imorgon fortsätter vi njuta av att vara lediga ihop och då ska jag "insupa" alla härliga dofter och färger på Hötorget(blir säkert en del inköp me,hihi) och i Hötorgshallen ska lite "godis" inhandlas..smaksatt kaffe är ett måste för mej och lite gott att ta med hem och njuta av till Melodifestivalen på kvällen.
Känner mej såå lyxig av att få göra denna lilla utflykt ihop med min B.

I veckan var jag en snabbis till Gävle och Valbo, då blev jag så där rosa som bara jag kan bli...hos Madame Nyberg hittade jag en söt kanna och en skål med sked från Ib Laursen(fanns många fler saker i serien men jag börjar så här)...när jag kom hem tog jag fram en rosarutig duk o lite kuddar med rosa på och så blev köksbordet så här.
Tyckte det kändes som våren klivit in i köket...
Ha nu en härlig helg med sol och mys
Kram
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Ha en finfin helg!
Kramis/LenaS