tisdag 20 april 2010

omöblering och en härlig ridtur






Hej,
blev ju så inspirerad av vännen Karin att möblera om lite...så så här ser det ut idag hos oss, nästa vecka vet man inte....Min dagbädd(som både min B o hans pappa sovit i..)fick en ny plats här, om det blir jag eller Mascot som myser mest i den visar sig....
Mitt symaskinsbord som jag fått efter min farmor bytte rum, så nu strålar em solen på det om jag vill sy där..tyvärr säger mina händer nej till "pickelgöra" nu men jag hoppas det blir bättre tider!
På em tog vännen Anne o jag en härlig ridtur, B tog cykeln och mötte oss, då fick han dessa bilder.
Ikväll har vi tagit tag i vår trädgård, krattat, klippt ner lavendel och planterat lite penseer i lådor, det blev nästan mörkt innan vi var klara så jag ska fota i dagsljus.
Känner mej så nöjd med min dag, nu blir det sängen och "en god bok".
Kram o gonatt
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka underbara bileder och så härligt med en ridtur!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS