onsdag 7 april 2010

Våren är på G



Hej,
Efter en härlig påskhelg längtar jag(som de flesta) efter våren och igår när jag red såg jag ett riktigt vårtecken, tussilago i diket!!Tyvärr hade jag ju inte kameran me men känslan finns i hjärtat, våren är på G!
Vi jobbade ju mycket i påsk men nu har vi varit lediga i 2 dagar, sååå skönt!
Hunnit med massor...städat, ridit båda dagarna,målat på verkstan, en sväng till stan idag och handlat lite...haft lite fikafrämmande och ändå känns det som vi hunnit vila med...
Ett hörn på vår köksbänk blir det idag och så en bild på Emma och Adams katt Moment när han inviger deras nya köksö...det blir nog en favoritplats för honom med "full koll" över köket!(ögonen blev lite väl lysande..men söt ändå!)
Nu blir det sängen så jag är pigg imorgon bitti för nu blir det jobb,jobb några dagar igen.
Ha det riktigt gott
Kram

Inga kommentarer: