tisdag 14 augusti 2012

En solig tisdag i augusti

Hej, vilken härlig dag jag haft... Började den med en frisk morgonpromenad i solen, hand o armträning gick såå bra!!! Mysfrukost med bäst B blev det sen på balkongen! Så hjälptes vi åt med lite hemmafix, mycke roligare när man hjälps åt ;) På em unnade jag mej några timmar i solstolen...bäst att ta vara på soltillfällena! Så blev det en mysig ridtur på över en timme på härliga skogsstigar... alla mina sinnen fick en "kick"... Min "ridbästis" häst är tyvärr skadad, inge kul... men idag tog jag med en ny härlig tjej i stallet o visade några av de härliga vägarna vi har att välja på...pigga glada hästar va det! Innan jag for hem kikade jag in hos bästa Emma. LillWilma va sååå stolt över nya skor.....mormors riktigt busiga gullhöna ;) När jag kom hem kikade kvällsolen in o sa "Tack för en härlig dag" och smög sen iväg bort.... Kram o godnatt Ewa tyvärr trasslar bildöverföringen...så inlägget blir bildlöst o jag lägger upp bilderna när problemet är löst!

Inga kommentarer: