torsdag 30 augusti 2012

Mysiga kvällar

Hej, tänk vad fort mörkret kommer om kvällen nu...känns lite vemodigt att sommaren övergår i höst. Mina kvällstunder på balkongen har varit Guld värda denna sommar, jag har verkligen njutit av stunderna där med tända ljus när "nattmörkret fallit"...nu tänder vi ljus o lyktor inne också (tur att Glimma finns! ), så nu lyser det mysigt både inne o ute! Lite mysigt är det ändå att krypa upp i fåtöljen med en pläd, levande ljus o en härlig kopp the...det blir liksom lite lugnare när hösten knackar på.....det känns helt okej att bara mysa på kvällen...det gäller att "fånga nuet" O en härlig start på dagen är att strax efte 5 på morgonen titta ut o se dimman möta solen..... i tisdagskväll hade vi "en tjekväll" hos bästa Emma, det var "House of Lolaparty"...gissa om de va mycke fina kläder, mycke provande, mycke skratt o mysfika??? En härlig kväll kan jag säga och en rolig svart kjol blev min! Visar den när andan faller på..;) Idag blev det bara halvdag på jobbet, sen vila och träning. Ikväll blev det stallet, först red jag min Prins och sen stallmöte med grillning, en trevlig kväll för mej. så stolt att min "gamle Mölle" o jag fortfarande kan utvecklas...lite stolt över min coach(bästa B`s) ord idag ....somnar med ett leende på läpparna <3<3<3 Kram Ewa

Inga kommentarer: