lördag 25 augusti 2012

Islandshästtävling i Högbo

Hej, trött och nöjd efter en härlig dag i Högbo. Den här tävlingsplatsen ligger oss extra varmt om hjärtat...det var ju här vi fann vår Mjölnir på hösttävlingen för 14 år sen!!! O tänk vi är lyckliga ägare till prinsen än <3 Idag har vi inte tävlat utan jobbat som funktionärer, så kul att kunna hjälpa till och så lär man sig ju nåt hela tiden! Marie o jag var domarsekreterare till Sebastian, Marie skrev o jag räknade...teamwork! Bästa B jobbade för en annan domare så vi hade fullt upp båda två ;) Mysigt har vi i domarbåsen även om det är full rulle...lite gottis stoppar vi i oss ibland ;) 88 starter hann vi me, ekipage på olika nivåer men alla lika entusiastiska o duktiga! På lunchen kikade vi på lite "sötnosar" i deras hagar...Hingsten Undrandi är en av mina favoriter <3 o så hittade jag en söting som testade att bli högre med att stå på en stubbe...de är uppfinningsrika ;) Efter pizza o ett glas rött tänker jag krama kudden så jag är pigg imorgon, då är det finaler!!! Kram o godnatt från Ewa

Inga kommentarer: