tisdag 21 augusti 2012

Mys med Wilma...

Gokväll,dags att lägga huvudet på kudden snart... En dag med mycke innehåll har det varit. På fm träffade jag min doktor, en spruta i den onda höften fick jag, hoppas den ska funka bättre nu...tycker det räcker med händer o armar som strejkar!!! Vårt barnbarn Wilma har börjat inskolningen på dagis nu...de två första dagarna har gått såååå bra!!! Det känns väldigt skönt i "mormorshjärtat" Idag fick "mormor" följa med och hämta Wilma ( underbar känsla att möta ett nöjt o glatt dagisbarn! )På vägen hem tog vi en em fika på "kondiset", tre generationer tjejer hade det mysigt!!! Ikväll fick jag en härlig ridtur på min Mölle,under tiden va bästa B med o förberedde lite för Svanby Open, tävlingen som ska va på gården vår häst bor på i helgen. Avslutade kvällen med lite TVmys...först en härlig kille, som trots sitt funktionshinder spränger gränser.....sen dessa patetiska Hollywoodfruarna...det är ju "ytterligheterna" som gör det!!! Kram o godnatt Ewa

Inga kommentarer: