söndag 13 mars 2011

Skön söndag




Hej, idag har det varit en lugn o skön söndag för mej.
Tog sovmorgon och hoppade över morgonpromenaden t o m....
Några trevliga timmar på Kuriosaverkstan med Ulrika blev det, mycke fika och prat...och trevliga besökare och kunder, en del sitter gärna ner och tar en kaffe och pratar bort en stund, det är sååå mysigt!
O så fick jag ett så fint paket av Ulrika(ville helst inte öppna det utan ha det ligga som prydnad....men nyfikenheten tog över...)och däri låg dessa fina underlägg, precis min stil !! Tack goa Dej!!!!
ja förresten i fredags blev bästa B och jag överraskade med denna fina rosbukett av B´s faster Ulla bara för hon får åka med oss i bilen ibland när hon ska till "köpingen"...det är ju bara kul att ha sällskap i bilen... glad blir jag av rosor!!!
Ikväll kikade jag till min Mölle, markerade lite på ett framben men ingen fara, har nog sträckt sig lite, det busas ju mycke i killarnas hage nu när de börjar få "vårkänsor", haha!!
Innan jag kryper i säng ska jag ta ut lite bilder på lilla Wilma så jag kan skicka "veckans bilder" till gammelmormor imorgon, hon blir sååå glad för dem och jag tror att hon snart kommer upp till oss för hon längtar så efter lillWilma!!

Kram o gonatt på Er

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Vilken fin present och en härlig dag i övrigt!
Ha en underbar måndag!
Kram/Lena