tisdag 18 maj 2010

Äntligen en fläderbuske...




Hej,
blir inte mycke skrivet på bloggen nu, mina händer vill inte riktigt än...
Här är ialla fall riktigt varmt och skönt ute och allt växer så det knakar....Tack snälla"farfar" för gräsklippningen i lördags(otroligt skönt att komma hem efter en lång, varm rolig dag på jobbet och finna gräsmattan nyklippt!!!)
Igår köpte vi äntligen en fläderbuske, har velat ha sååå länge men inte blivit av, men nu är den planterad och jag är såå glad(fotade i skymning så bilden är mörk tyvärr).
Tänk min orkidé blommar så fint än, är så lycklig det är den första orkidé jag fått att blomma om.....
Nej nu är det värmekuddar runt händerna o sängen som gäller...
Kram o gonatt
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Åh stod igår och funderade på om jag ska köpa en fläder till stugan....
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS