fredag 28 maj 2010

Så vackert det är ute nu




Hej,
vilken härlig tid det är nu,det händer sååå mycket varje dag ute i trädgårn.
Vår "vilda slänt" upp mot skogen älskar jag att titta på så här års, så många sorters blommor som dyker upp så där spontant....
Syrenenrna är fulla i knopp och äppelträden blommar rart.
När jag går hemma nu och inte kan göra så mycke blir det flera vändor om dagen i trädgårn och då mår jag gott av alla växter och dofter...
Imorse fick jag följa med Emma till "mödravården" oh va häftigt det var att få höra hjärtljuden på bebisen...blev alldeles rörd! Tack lilla vännen för att jag fick va med dej!!
På eftermiddan ska jag åka o pussa på min häst och så ska jag förstås kika på det lilla fölet som föddes inatt, alla har väntat och väntat på det och sent igårkväll så kom hon....kameran ska med förstås!
Nu blir det en stunds vila med händerna på varsin varm vetekudde...
Ha en fin fredag
Kram
Ewa

1 kommentar:

Stina sa...

Härliga bilder! Vad mysigt att få följa med och lyssna på bäbisen.;-) Kram Stina