torsdag 13 maj 2010

Hyllor i mitt kök



Hej,
sen kväll och utanför regnar det litegrann, doftar sådär härligt vårregn in genom balkongdörren som är öppen då missarna är ute och njuter än, det är så varmt och de gillar ljudet av regnet på taket(tror jag iallafall, eftersom de är kvar där...)
Jag har tagit det lugnt, känner mej fortfarande matt efter "medicinpärsen" men det går åt rätt håll!
Köpte några söta burkar och en "korg" i plåt hos Mia på Centrumblommor, lite av det får pryda en hylla vid diskbänken.
En annan hylla i matdelen ser ut så här ikväll, den söta fågelholken fick jag av min gulliga kusin och blev sååå glad!
Idag var jag till stallet och tittade när de var tävling där, tyvärr kunde jag ju inte delta men det var kul att se alla duktiga ekipage...nu längtar jag ännu mer till jag och händerna blir piggare så Mjölnir och jag kan träna på och tävla...han älskar ju att visa upp sig...
Nu hoppas jag det regnat klart snart och blir fint väder för alla som är lediga lite extra i helgen

Kram från
Ewa

3 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Urk här hällregnar det men det kanske kan ge mig en spark i rumpan och ta fram symaskinen så jag får lite saker sydda här ;o)
Ha en riktigt fin helg!
Kramis/LenaS

Levindas Värld sa...

Hej Ewa!

En sån där burk har jag med, köpte den på Owes förut, jättesöt!

Ja nu vill vi ha lite sol och värme tillbaks! Herregud jag ska ju snart gå på semester en bit in på juni och då vill jag gärna ha sommar med sol och värme :)

Ser att dina missar myste ute när det var soligt och fint hos er, de njuter verkligen av livet de där djuren :)

Hoppas du får en fin helg!

Anne-Lie sa...

Hej vännen!!!Så tråkigt att behöva ha ont jämt,något som aldrig märks på ditt underbara humör!!Alltid så glad och pigg!!!Hoppas att medicinen hjälper dig......
Tusen många soliga kramar till dig från mig!!!
Anne-Lie