tisdag 25 maj 2010

Vi ska bli mormor o morfar....



Gissa om vi är lyckliga...i oktober ska vi bli mormor o morfar för första gången!!
Det är en otrolig känsla måste jag erkänna, blir alldeles varm varje gång jag ser på Emmas växande mage!!!
När jag var till stan sist kunde jag inte hålla mej...var bara tvungen att köpa en liten dress att hänga på min gamla korgvagn!!
En dag när jag skrittade min häst förbi grannstallet fanns "2 bebisar" i hagen...blev stående lääänge och bara njöt av att se dem och deras mammor i den fina grönskan, så underbart med nya små liv!!
Imorgon ska jag röntga mina händer och jag önskar att de hittar nåt som kan va "roten" till värken o stelheten, känns så frustrerande och ledsamt när händerna (speciellt vänstern, jag gör det mesta med den..)inte fungerar.
Nu får det bli en kopp the och TV innan sängen,

Kram och godnatt
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Näemen åh så kul, Grattis!

Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS