onsdag 26 december 2012

Annandag jul

Bästa B kom lagom hem så jag kunde bjuda på en "frukost"! Sen hjälptes vi åt att frakta bort all snö som kommit inatt...jag har mina knep för att kunna "röja lite snö".... alla sätt är bra utom de dåliga...) Så fick vi några timmar med LillWilma...idag blev det massa bus....;) ;)Så underbart att kunna vara barnvakt ibland...buset behåller vi för oss, hihi!!! En energiladdande ridtur i mörker o snöslask tillsammans med Emma o Picacho blev det sen...alla vi laddar vi energi på olika vis...;) ;) Ikväll är det go mat, ett glas rött o TV mys med bästa B i soffhörnet! Måste varit väldans snäll hela året...här är några av de julklappar jag fick av snällaste jultomten!!! Två fina vita granar från "Small, Medium o Large" O nu är jag äntligen ägare av en äkta "BÖRT mössa"...i så härliga färger!!! Designern är unik o knappt 10 år, de ni...!!!! Ett ljuvligt doftljus hade tomten med sig till mej me... O så fick bästa B och jag en tripp till storstan snart med hotel och en kväll med en av de bästa...Magnus Uggla, den store! Visar snart fler av de fina sakerna tomten hade i säcken...men nu får det räcka för idag, måste mysa lite med bästa B innan jag kryper i säng. Kram alla goa från Ewa

Inga kommentarer: