torsdag 20 december 2012

Full rulle från bitti till sent....

Gokväll, snart är det dags att säga kram o gonatt efter en härlig dag i högt tempo! Det är tur för mina händer o armar att jag kan "få viloläge" för dem på bussen och med jämna mellanrum på jobbet..... Efter en händelserik dag på jobbet strosade( jag tog det verkligen lugnt) jag runt i stan en stund, så vackert vid Fyrisån med alla ljus i träden! Några påsar följde allt med hem, har några favoritbutiker i Myrra i Rådhuset och Mamsell K, där hittar jag alltid någon julklapp ;) Vilat händerna och tränat lite lätt ikväll o så har jag börjat slå in lite klappar, tar några då o då så går det bra! Imorgon stannar jag kvar i stan efter jobbet igen..."härliga gänget" kör en AW innan julledigheten! Nu säger jag God natt till er från Ewa

Inga kommentarer: