måndag 31 december 2012

Helgdagar, helger..."dagvill" blir man....

Gokväll, mysigt är det med alla helger...men man blir nästan "dagvill" av allt firande... Igår tog jag det lugnt på fm, tränade o vilade... på em blev det en härlig ridtur på min prins.....spelar ingen roll om det är "skitväder"...Mjölnir laddar mej med positiv energi!!! Fick "låna" LillWilma på kvällen och hade lite goda vänner på middag då, tur att hon så gärna hjälper till i köket En härlig kväll blev det med go mat o dryck, massa skratt och mycke Wilma <3 <3 <3 Imorse fick en av våra "smågranar" tacka för sig...jisses vad den barrade!!!! Idag har det blivit lite förberedande inför nyår o så en lugn givande ridtur med bästa Malena o Etta...skönt att trotsa skitvädret..plusgrader o regn!!! Tänk hur naturen kan ändras på mindre än ett dygn...från vykortsvackert till "gråväder".. . Ikväll har jag bara myst, nytt nummer av JDL, lite TV tittande, "Så ska det låta"..., gjort en omgång Rocky roads...ny smakvariant... Nöjd är jag över mina nya koftor från igår...

Inga kommentarer: