onsdag 5 december 2012

Snö, snö, snö, snö, snö.........

Gokväll i snön säger jag. Ojojoj vilket väder det blev...nästan lite likt "snökanonen 98" känns det som nu! Jag har varit ledig o efter träning på fm var vi med Wilma ett par timmar, blev bara inomhusaktivitet för det snöade o blåste så(vi som skulle va med Mölle i stallet),men vi roade oss bra med dockor o Pippi...o en liten tupplur blev det ;) Vägen hem va inge kul vill jag säga.....men jag fixade det utan incidenter! Väl hemma blev det mysfika med varm choklad o macka :) Ikväll har jag gjort...ingenting...bara vilat mina händer o tittat ut på snöandet ibland! Tycker synd om alla som måste ge sig ut en sån här dag...o glad för att vår Emma o vår Karin tog sig hem i snöyran!!! Hoppas det slutar snöa o att bussarna går imorgon igen...vill till jobbet! Ikväll var t o m stadsbussarna i Uppsala inställda.....ja de har varit en snöig dag! Beundrar alla som jobbar o fixar för att de ska fungera ändå... Några bilder från kvällen här blir det nu o så säger jag kram o godnatt o hoppas på lite bättre väder imorgon! Ewa

Inga kommentarer: