fredag 21 december 2012

Julledighet..... :)

Hej,vilken härlig dag det blev idag trots att händerna "var dumma"... Vi är ett härligt "team" på jobbet..."allt går att lösa" är nog ledordet!!! Efter jobbet var vi ett härligt gäng som tog oss tid till AW mitt i julstressen, lite gott att äta o dricka och massa skratt blev det ;) Såååå rik är jag som har ett arbete som jag o mina händer klarar ganska bra och som har sååå mycke engagemang o kärlek till det vi gör <3 Nu är jag ledig i 11 dagar och då ska jag bara ladda mina batterier med "måbrastunder" = umgås med nära o kära, träna, vila, rida...o kanske nån trevlig utflykter... ;) Många ljus o lyktor ska tändas ... I helgen blir det lite städa, lite julpyssel, klä granen, rida o så två glöggträffar... Kan bara säga att bästa B´s knäck med en touch av lakrits är det godaste julgodis jag smakat! Innan jag kryper i säng ska jag unna mej en( eller två....) goda knäck o lite glögg Hoppas Ni inte stressar för mycket.....de blir Julafton ändå ;) Vi måste lära oss att njuta av nuet...... Kram govänner <3 Ewa

Inga kommentarer: