söndag 2 december 2012

Kyligt men vackert.....

Ja då har vi tänt första ljuset i vår adventsstake och nu går dagarna fort fram till jul! Här har jag haft en soft dag...händerna ger sig till känna...:( Kallt har vi men så vackert det är ute, som ett vykort! På em tog jag en liten ridtur med en vän i stallet, kallt men härligt...hästarna blir lite "tossiga" av kylan så vi fick skratta mycke...;) Dimman smög sig på hästhagen när jag skulle åka från stallet, så läckert! Lilla familjen bjöd på adventsfika, sååå mysigt när vi samlas allihop, Adams familj, syskon o syskonbarn o vi...det blir en stor familj <3 Emma hade bakat lussekatter, cupcakes o gjort smarrig kola...oj vad vi mumsade o hade trevligt! Tack älskade Emma för att Du fixar så o låter oss alla ta del av det <3 <3 <3 Emmas adventsgran var sååå fin Jag eldar i kakelugn o vedspis ikväll, det blir så go värme av det nu när det är så kallt ute -15 nu o imorgon ska de bli ännu kallare så jag har tagit fram riktigt varma kläder till imorgon Kram o gonatt Ewa

Inga kommentarer: