söndag 23 december 2012

Dan före dan.....

Hej...ser på klockan att det är några minuter kvar på dan före dan.... Efter morgonfix blev det julfika hos vännen Ulrika med familj, sååå mysigt! Kunde inte låta bli att fota deras underbara gran(den är inte sned, jag som stog "snett") Mitt på dagen kikade den härliga vintersolen fram, vart vi än såg var det "vykortsvackert" Vår katt "Halleluja Moment" älskar att kika på vad som händer ute vid fågelbordet! En mysig stund i stallet med Wilma fick vi...klart vi tog en sväng på bästa Mjölnir hon o jag! På sen em red nästan alla i vårt stall en "julerunda" i centrum o gladde säkert många mitt i julstressen! Jag lånade ut Mjölnir till Tilde som gjorde honom så här fin innan hon klev i tomtedräkten o satt upp i sadeln... Här har vi haft mysigt besök på lite glögg, en härlig kväll så här dan före dan... Nu säger jag GOD JUL o Godnatt från mej Ewa

Inga kommentarer: