lördag 15 december 2012

Snö, snö o mera snö......

Gokväll i stugorna, helg igen o snart 3:e advent...oj vad fort det går mot julen! Intensiva dagar blir det väl för oss alla, mycke vi vill göra till jul!!! Efter jobbet idag "strosade" jag runt i Uppsala, ja jag tog det lugnt och hade det såå mysigt trots många stressade runt mej...... Kikade runt på Bondens marknad vid resecentrum,kollade i lite mysiga butiker, handlade några julklappar och innan jag tog bussen hem blev det en påse sushi med ;) ;) Gott va det!!! Slappat o kikat på TV en stund...sen kom inspirationen o energin igen! Slagit in lite paket ...tur inte "mormor" ser detta ;) "Klart lilla mamma ska ha många paket på julafton"...vet ju att hon älskar paket!!! Nu har min bästa B kommit hem o vi ska mysa en stund, kanske blir det lite julkort skrivna....? Imorgon ska vi få mer snö.....tycker vi har så det räcker..... På fm ska vi ha lite "sent" Luciafirande...sen hoppas jag få en ridtur på min bästa Mjölnir, älskar när snön virvlar runt hovarna......men de beror ju på hur mycke snö det tänker komma ner...? Säger nu kram till Er o ha en mysig helg Ewa

Inga kommentarer: