söndag 23 december 2012

Nu har vi smakat den....

Gokväll, dags att avrunda denna dagen med snart... En efterlängtad sovmorgon blev det, sen lite städning o annat fix tillsammans med bästa B. På em tog jag en härlig ridtur i detta underbara vinterväder, Killarna hade det gott i hagen när jag hämtade in Mölle.... Pigg o glad som alltid var han när vi dansade fram i snön! Han är "så lustig" M, ser såå trött ut o "lullar fram" o så vips när man tar tygeln så vaknar nånting i honom o han blir såå springig i benen...min älskade vita Prins! Går ju inte att fota när vi har tempo...på denna bilden tror man inte han har nåt...men jag vet jag ;) ;) Ikväll har skinkan griljerats, mjuk pepparkaka bakats ( 2 st för den första blev såå misslyckad..)granen klädd och de sista paketen inslagna....kan bara säga att de va väldigt mysigt o sätta sig ner o ta första skinkmackan!!! Ihop med en Zeunertz julmust o Månkarbosenap smakade det sååå underbart! Så trött nu så jag får spara titten i nya Lantliv till imorgon... tror de mesta inför julen är fixat så det får bli en mysdag med ridning, läsning o så ska vi ha lite vänner här på glöggkväll, härligt! Kram o gonatt på Er Ewa

Inga kommentarer: