söndag 2 december 2012

En riktig vinterdag

Ojojoj vad snö vi fått! Känns lite lyxigt att den kom precis till 1:a advent tycker jag ;) Visst är det mysigare när snön ligger på granen o marken är vit när vi kliver in i adventstiden..... Älskar utsikten från ett av våra köksfönter På fm pysslade jag med stjärnor, blommor o annat pynt till julmusik, de va sååå mysigt! Lite träning o vila blev det också... Efter en lätt lunch åkte jag till stallet, hittade min Mjölnir letandes "godis" i ett dike....snacka om "mat är viktigt"!!! Härligt med en stor flock grabbar....och idag fick de pulsa.... Mjölnir o jag tog "bara" lilla rundan...men det var inte plogat så han fick pulsa på bra med mej på ryggen....kan bara säga att det är häftigt härligt att sitta där på ryggen o njuta av vinterlandskapet! Men alla gångarter fick vi med...trav, tölt o en galopp Ikväll har vi varit hos bästa vännerna, ätit gott, druckit gott och haft så mysigt! Mycke prat o skratt blir det när vi ses Summerar dagen som en härlig lördag, Kram på Er Ewa

Inga kommentarer: