måndag 17 december 2012

En vecka kvar till julafton....

Jisses va fort det går....känner ändå ett "lugn"... bara några "viktiga klappar" att fixa! Jag älskar "julstöket" o gör det mina händer kan...resten får jag ta hjälp med eller köpa, inte värre än så!!! Ikväll har bästa B och jag bakat pepparkakor, doftar underbart i hela huset nu! En omgång Rocky roads till blev det, så kul för ingen omgång blir som den andra..."man tager vad man haver sa Kajsa V"... Våra ljuvliga perserpojkar vill alltid vara där vi är...ikväll på varsin stol i köket! "Monterat" pepparkakshuset gjorde vi och börjat "dekorera" det...resten tar vi imorgonkväll för nu är det dags att möta John Blund...en ny kul dag imorgon! Ute är det mycke snö!!! Fågelstugan syns knappt, men den är välbesökt av våra vänner! Viktigt att fylla på godiset däri varje kväll när man väl börjat mata... Nu är vetekuddarna heta o väntar på mina händer så jag sägr kram o godnatt Ewa

Inga kommentarer: