fredag 23 november 2012

Det händer mycke nu.....

Ojoj, redan fredagkväll igen...... Veckan har varit så innehållsrik och de bästa av allt är att det är nästan bara positiva inslag!!! Känner att jag kan "leverera" på min nya arbetsplats, härlig känsla med mina trasiga händer! Ett härligt team att jobba med är det också! I onsdags fick jag en häftig ridtur på vår prins i solen...ett bra sätt att ladda batterier med energi ;) ;) Han är för söt vår Mjölnir <3 ser inte allt för pigg ut när han står i stallet...men oj vad han vaknar när vi kommer ut!!! Kan bara säga att jag sitter där i sadeln med ett leende på läpparna när han "med ett leende" tävlar mot bästa B på racercykel!Sååå pigg men såå lydig! I torsdagskväll, när jag var ensam hemma knackade det på dörren...lite skraj blev jag....men de va ju vår bästa Linda som kommit hem från Tyskland som kikade in...oh va härligt kul de va att få träffa henne igen... o gissa om vi bubblade...!...missarna tyckte också om att hon va här! Ikväll har vi fått så härligt positiva besked från Emma o lilla familjen så vi firade med lite "bubbel" o sen blev det lite god mat för bästa B och mej...älskar fredagsmys!!! Nu hoppas jag helgen fortsätter i en positiv anda....vill promenera, träna, vila, rida och besöka en julmarknad...o mysa med min bästa B förstås! Kram o godnatt och ha en härlig helg från Ewa

Inga kommentarer: