torsdag 1 november 2012

Vilka dagar.....

Hej, nu är jag inne här så där sent igen....borde sova men....några rader får det bli.... I tisdags var bästa B o jag lediga ihop!! !Mysig Brunch, härlig PW o lite vardagsmys, sen en mysfika med bästa U. På em blev det en tur till skogen med bästa B och U, lite lingonris, tall o granris och mossa och massor av livskvalité!! När vi kom hem igen bjöd bästa U och M på middag, mumsigt va det!!! Sen blev det träning, vetekuddar och soffhäng!!! Från min hörna njuter jag av den blommande novemberkaktusen! Igår var det kul jobb o på kvällen lite go mat med bästa vännerna, jag åt godaste fiskgrytan ;) Idag inspirerande jobb o så AW...härliga människor jag har runt mej! Imorgon väntar spännande jobb...radio o TV får besök av bästa Viktoria... det blir en spännande dag!!! Värken finns dygnet runt men med alla goa runt mej klarar jag mycket!!! Kram o godnatt Ewa

Inga kommentarer: