tisdag 20 november 2012

Nära o kära, unga o äldre.....

Hej, känner mej bara sååå rik som har så många nära o kära runt mej... även om jag skulle vilja ha närmare till ännu fler! <3 Ikväll var vi "fyra generationer" som åt middag hos "lilla familjen"...Emma bjöd på godaste kycklinggrytan, Tack vännen!!! Underbart att se Wilma 2 år och "gammelfarfar "lalla" leka...det skiljer nästan 80 år, men det märks inte, hahahaha!!! "Lalla" har verkligen barnasinnet kvar...ikväll "knölade" han in sig prinsesstältet,körde dockvagnsrally och lekte "sova o snarka" i trappen ....undra på att han är älskad av Wilma Efter en sån härlig stund med mina <3 blev det stallet, ridning på volten och mysigt stallpyssel...bästa B som alltid med o hjälper mej när han kan <3 nu ska jag varva ner och krypa i säng och imorgon blir det träning, vila, lite häst sen klippning och så hoppas jag på lite kvällsmys med min bästa B... Kram o gonatt Ewa

Inga kommentarer: