tisdag 13 november 2012

Ewas tisdag

Gokväll, vilken härlig dag jag haft! Började med att bästa B och jag fick en mysig rolig morgonstund med vår Wilma. Vår Emma började sitt nya jobb och åkte tidigt, då är det skönt att kunna ställa upp som mormor o morfar! Vi åt mysfrukost, lekte med dockor o så gav vi naturligtvis Wilmas häst sin frukost innan vi tog en promenad till dagis...Härligt när hon glatt vinkar "Hejdå" när vi går...fullt upptagen av rolig utelek!!! Jag tog sen tåget till Gävle, gick o strosade i butiker och åt en god lunch i lugn o ro Efter det blev jag ompysslad i nästan 2 timmar av bästa AnnaLena på People, fick den bästa ansiktsbehandlingen.....hur underbart som helst!!! När jag "klev ut på gatan igen" kände jag mej som "twenty again you know"..... <3 En mysig promenad i en äldre del av stan blev det till min "Solan"..... mycke kloka ord gav hon mej........säger bara Tack! På väg mot tåget hem tog jag en em fika, kaffe o en liten "lakritscitronbit"... men ack såååå god ! Ikväll har jag bara " varit", tränat mina händer lite och tagit det lugnt! Bästa B fixade allt till vår Mjölnir idag, så det blev en vilodag för vår nyfriserade Prins <3 Lovar att jag somnar som en stock.....nöjd med min dag! Och ser fram emot morgondagens utmaningar gör jag...... Kram på Er Ewa

Inga kommentarer: