tisdag 27 november 2012

Ruskväder......

Hej, fy vilket ruskväder vi haft idag...regn o blåst som tusan!!! Kan inte hjälpa att jag längtar efter minusgrader o snö nu....det är ju ändå advent snart!!! På jobbet var vi ett gäng som trotsade vädret..tog på oss "riktiga kläder" och gick en 50 minuters promenad mitt på dan...o så "duktiga " vi kände oss efter lunch!!! Röda o rosiga om kinderna gick eftermiddan lätt! Innan jag åkte hem från stan tog jag en riktig mysfika med bästa Tess. Vi hade verkligen en mysig stund med mycke prat o skratt...;) Ikväll blev det en härlig stund i stallet....avslappnat, lite tjat o prat o så pysslades vår Mjölnir om under tiden En stund på volten med träning tillsammans med goa ridkompisar fick det bli i mörker, regn o blåst...tänk vad man kan peppa varandra till positiva saker! Hemma igen blev det en varm och go dusch o så kvällsmys med levande ljus förstås Nu kryper jag i säng och hoppas morgondagen blir positiv och härlig Kram o gonatt från Ewa

Inga kommentarer: