söndag 25 november 2012

Min söndag

Hej, lite sovmorgon blev det imorse innan bästa B o jag åkte iväg o kikade på ridkurs med bästa Peter H!!! Han va ju Mjölnirs tränare ett tag när Emma o han "låg på topp"...o jag har ju ridit en del kurser för honom med...(nu känner jag att ett pass per dag räcker för vår oss o i februari om vi är piggelina ska vi rida för då kan Marie o jag dela, hennes unghäst o min gamle herre...bara så perfekt!!!)Man blir sååå inspirerad av o kika så sen blev det en tur på bästa Mjölnir med Anne o Eva..."in i dimman", jisses så dimmigt det blev, såg inte långt framför oss! En god middag fick jag när jag kom hem, den rökta laxen vi köpte igår med potatis o godaste såsen, muuums! Sen har jag vilat mycke o bara småpysslat..."pimpade" stolen ute med en lykta o vips så kändes den mycke trevligare! Ikväll har vi kikat igenom "alla" sparade TVprogram som vi inte hunnit se...helt okej sysselsättning då jag känner mej lite hängig...peppat mej med the o KanJang o hoppas va piggelin imorgon igen ;) Så jag säger kram o godnatt till Er nu Ewa

Inga kommentarer: