torsdag 15 oktober 2009

Ledig i flera dagar...



Gokväll,
oh vilken härlig dag jag haft!
Efter en mysig frukost med B åkte jag till stallet. Karin och jag tog en härlig tur med våra hästar, denna "första älgjaktvecka"får man va lite observant och rida där jägarna inte är... så det blev en tur förbi det lilla bruket Ullfors och vid Ringvallen finns en stor parkeringsplats så där "jobbade vi våra hästar" en stund...en härlig känsla när man känner sig som "ett med sin häst", både Karin och jag var såå nöjda när vi red hemåt igen på våra Prinsar!!
Jag laddar verkligen mina batterier när jag får vara med min häst, så em och kvällen gick som en dans när jag jobbade, full rulle och många härliga kunder!
Finslipade sen det sista på Kuriosaverkstan sen vi möblerat om och plockat fram nya saker där, kändes såå bra, det blev kanon!!
Vill du se, gå in på www,kuriosaverkstan.blogspot.com
Vi har fortfarande snö på tomten, undrar hur länge den är kvar??
Nu ska B och jag vara lediga i flera dagar(inte sååå vnligt, men ska bli underbart..)
imorgonkväll ska vi gå på trav, sitta på restaurangen och njuta av god mat och hästar...vad vi ska göra resten av helgen berättar jag sen...
Nu blir det en bild på de underbara grytlapparna jag fick av Eva och så en på "mormors älskling, Moment när han myser i köksfönstret.
Ha det nu riktigt mysigt i helgen.
Kram på Er
Ewa

Inga kommentarer: